:)

:)
“You are the sky and everything else – it’s just the weather.”

Thursday, February 17, 2011

Bicaraku soal Cinta ♥


CINTA...♥

sesuatu yang sangat sulit untukku tafsirkan..,
tak dapat ku gambarkan betapa hebatnya rasa itu,
sehingga mampu menghidupkan hati2x yang selama ini mati,

Jika boleh..,
Aku tak ingin mengubah cinta seperti dedaunan, yang gugur lalu hilang bersama angin,
Aku takkan biarkan hati ini menjadikan cinta sebagai sesal yang kekal membekas dihati,
Aku ingin cinta selalu ada, dan tak kan pernah mati,
Menghias dan menghibur setiap celah hidup yang kulewati...,

Aku ingin cinta tetap hidup, 
menjadi suatu kisah indah yang akan ku kenang disepanjang hidupku,
Aku ingin cinta itu bertahan,
Hingga ajal datang menjemputku... 
ku tetap masih mengharapkan doa kesejahteraan dari sang pencinta,

Hm..semua bicara tentang cinta,
semua terpesona oleh cinta,
begitu juga diriku, yang mengagumi cinta,
dan kusyukuri rasa ini atas nama yang Maha Pencinta,
kerana DIA, aku akan selalu mengenal CINTA...:)


2 comments: