:)

:)
“You are the sky and everything else – it’s just the weather.”

Friday, February 4, 2011

Selagi Aku Masih Bernafas....:)



Aku sekarang adalah sebahagian dari masa laluku, sentiasa berjalan dan terus berjalan selagi nafas ini masih ada...kerna masa itu tidak akan pernah menungguku...

Aku cukup tahu dan sedar akan setiap kejadian demi kejadian dalam sketsa hdup ini merupakan satu kemestian yang harus kulalui...bukan utk ditakuti...

Aku tdak mahu ketakutan2 itu mengganggu perjalananku untuk terus melabuhkan tirai kejayaan yg sememangnya aku impikan dalam stiap transkrip kehidupanku... 

Untuk apa aku hdup, jika aku hanya berdiam dan berhenti berjalan hanya kerana sekadar dugaan yg dtg sebenarnya utk menambah kekuatan, bukan kelemahan!

 Hidup ini adalah utk dijalani bukan utk berputus asa kerana alasan penat dan letih....terus semuanya dinoktahkan begitu saja..sedangkan masih ada degupan nadi yang sentiasa memanggil2x utk trus bernafas lega! 

Demi sebuah perjuangan dan perjalanan....transkrip kehidupanku...akan trus berjalan..selagi aku masih bernafas! Insya'ALLAH...:)



No comments:

Post a Comment